2015. május 12., kedd

Előzetes

Sziasztok! 

Sajna már hulla vagyok de holnap is írok hozzá már csak a lényeg kell a vége :D és jön majd, de addig egy csöppke ízelítő, hogy mi is lesz itt :) 

"Nem is haboztam felhívni a klubot. Egy kicsit amennyire tudtam elváltoztattam a hangom, hogy Dean aki felvette a telefont ne ismerjen fel.

Még saját magam is megleptem ezen a húzásomon és, hogy képest voltam ezeket mondani neki. Noha ő váltig állítottam, hogy Jesse ezeken a partikon már nem vesz részt azért beszél vele. 

Azért itt megragadta a figyelmem a Már szó. Tehát régebben benne volt. Valamiért furcsa érzéseket váltott ki belőlem ez a gondolat. Inkább elhessegettem. Vártam mit mond majd végül Dean. A terv ami eközben kiforrt bennem nem is volt jellemző rám. Ez a férfi teljesen megőrjít engem. Miket nem művelek? – kérdeztem magam mégsem tágítottam."


Nemsokára érkezik :) Köszi a türelmet. Puszi: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése